FAQ

Over het Test Connect magazine

Waarover gaat het magazine?

Test Connect biedt je praktische tips om meer uit jouw digitale toestellen en applicaties te halen. Of het nu gaat om computersdatum van inschrijving, tablets, smartphones, digitale camera's, slimme thermostaten of apps voor online winkelen: Test Connect legt je in heldere termen en stap voor stap uit hoe je zonder kopzorgen en risico’s meer digitaal kunt doen.

We geven je dus niet zozeer aankoopadvies, maar willen je vooral gidsen bij het gebruik van toestellen en toepassingen die je al hebt. Daarnaast waarschuwen we je ook voor bedenkelijke praktijken in de digitale wereld en leren we je hoe je jouw privacy en veiligheid kunt beschermen. Uiteraard is Test Connect, net als onze andere tijdschriften, volledig onafhankelijk.

Wanneer verschijnt het magazine?

Test Connect verschijnt tweemaandelijks.

Hoeveel pagina’s telt het magazine?

Het magazine telt 40 pagina’s vol praktische tips en handige stappenplannen.

Over het abonnement

Hoe kan ik mij abonneren?

Je kunt je via de website abonneren, telefonisch of via e-mail.

Website: testconnect.test-aankoop.be
Telefonisch: 0800 29 329
E-mail: www.testaankoop.be/contact

Hoeveel kost het abonnement?

De prijs van het abonnement vind je hier terug.

Hoe kan ik het abonnement stopzetten?

Als je jouw abonnement wilt beëindigen of afzien van uw aankoop, kun je dat doen met een eenvoudig schrijven naar Test Aankoop, Hollandstraat 13, 1060 Brussel of per e-mail via www.testaankoop.be/contact of door te bellen naar onze klantendienst op 02 892 37 00. Gelieve dit wel mee te delen ten laatste 15 werkdagen vóór het einde van de maandelijkse vervaldag van uw abonnement. Dan wordt jouw bijdrage voor Test Connect stopgezet. Het geschenk mag je gewoon houden.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Die vind je hier.

Levering

Wanneer krijg ik het magazine toegestuurd?

Binnen de 10 werkdagen na datum van inschrijving krijg je het eerste magazine toegestuurd. De daaropvolgende magazines ontvang je om de 2 maanden aan het begin van de maand.

Hoe kan ik een leveringsprobleem melden?

Je kunt dit doen via ons contactformulier door hier te klikken. Je kunt telefonisch contact opnemen met onze dienst abonnementen en bestellingen op het nummer 02 542 32 00 (maandag tot donderdag: 9u tot 12u30 / 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Geschenk

Het welkomstgeschenk wordt verstuurd binnen de 6 weken na datum van inschrijving.

Voor meer inlichtingen kun je terecht op het nummer 02/ 542 32 00.

Mijn welkomstgeschenk is defect, wat kan ik doen?

Je kunt dit melden via het contactformulier door hier te klikken. Of je kunt telefonisch contact opnemen op het nummer 02 542 32 00 (maandag tot donderdag: 9u tot 12u30 / 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering van mijn welkomstgeschenk?

De postbode zal een bericht in jouw brievenbus nalaten. Je hebt de mogelijkheid om het geschenk binnen de 14 dagen af te halen bij het dichtstbijzijnde postkantoor of postpunt. Na verloop van 14 dagen, zal het geschenk terug naar ons verstuurd worden.

Contact

Wat zijn de gegevens van Test Aankoop?

Test Aankoop, Hollandstraat 13 - 1060 Brussel
Tel: 02/542 32 00

Onze openingsuren:

Maandag tot donderdag: 9u tot 12u30 / 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)